Thursday 25 April 2013

Jom Shopping Koleksi Rizalman for Zalora 2013!


Sebagai peminat atau customer tegar untuk Zalora Malaysia, aku rasa happy sangat bila dapat tahu yang Zalora bekerjasama dengan pereke fesyen Rizalman Ibrahim untuk koleksi terbaru diorang. Ok, aku tahu bila tulis macam ni mesti ada yang lepas ni fikir bukan2 sebab aku promote Zalora. Aku pernah terbaca banyak jugak ah blogger2 yang hentam kaw2 punya pasal kononnya service Zalora teruk. Pada pendapat aku, dalam banyak2 reivew negative tu kebanyakkannya over the top okayh! Aku perasan ramai yang exaggerate cerita jadi panjang lebar.

Aku ni setiap bulan, setiap kali dapat gaji memang dekat Zalora je lah aku spend duit untuk shopping. senang gila kot kau tak perlu dah nak keluar semata2 nak beli kasut ke baju ke dress ke. Kau tekan2 je tunggu few days pastu sampai dah barang yang kau beli. 


Berbalik kepada koleksi terbaru ni, nilainya sangat eksklusif yang mana korang hanya boleh dapatkannya dekat Zalora Malaysia sahaja. Koleksi Rizalman for Zalora 2013 ni dah boleh didapati di website mereka. 






Tengok nih! 
Rambang mata aku tengok! Aku paling berkenan tengok Rizalman for Zalora Rita Kurung tuh. Kalau kena dengan size memang terletak cantik je kat badan kan.

Korang boleh tengok video koleksi ni dekat sini jugak.


Vasssss sangat koleksi nih. Bagi aku  boleh dianggap sebagai koleksi yang akan berjaya. 


Selain tu, ada pembaharuan baru aku tengok dekat website Zalora tuh. Aku rasa diorang baru je launch App for iOS untuk Zalora. Kelas kau jahhhhh! Online shopping site yang lain ada??? haha


Ok lah daripada type panjang2, korang baca pun berbelas minit, baik aku berhenti sekarang. Sebab nanti amik masa pulak untuk check koleksi terbaru ni. Siapa lambat dia tak dapat! 
Bye bye

No comments:

Post a Comment