Monday 13 May 2013

Penampilan Bertudung Lisdawati Terbaru


Makin ramai artis dan selebriti Malaysia yang bertudung sekarang kan? Terbaru, pelakon Lisdawati pula dah tampil sekarang ni dengan bertudung atau berhijab. Tapi aku dapat tahu agak susah jugak ar dia nak kekal bertudung sebab sumber pendapatan dia selama ni kan bekerja. Ramai ar orang bagi feedback negative. 

Kononnya jugak dia kena bukak tudung semata2 untuk galas certain watak dalam drama atau filem yang mana dia terpaksa bukak tudung. Kesian pulak aku dengar. Niat baik tu dah ada tapi jalan terpaksa dia ambil nampaknya berliku. Kalau betol cerita ni memang aku kesian dan faham sangat perasaan dia sebagai isteri dan ibu.




Aku sikit pun tak nak kutuk dia. Buat apa? Niat dia dah ada dan aku sokong sepenuhnya. Biar dia jalani perubahan sikit2 lama2 eloklah tuh. Kita janganlah mengumpat bila tengok orang berubah ke arah kebaikan kan? Apa pendapat korang pulak.

No comments:

Post a Comment