Wednesday 22 May 2013

Afiq Muiz dan Eina Azman Terus Dikritik Hebat!



Minggu ni kecoh gila tau pasal Afiq Muiz dengan keluarga dia. 


tak dilupakan juga awek dia Eina Azman yang terpalit sekali dalam isu gaduh ni


Rambut dia Rosmah pun tak boleh lawan

Jom kita baca sikit berita terbaru isu ni dipetik drpd RotiKaya

Tidak nampak sebenarnya sebarang jalan penyelesaian kalau pasangan ini terus mengeluarkan kenyataan tanpa berfikir, yeah tanpa berfikir kami kira. Ini kenyataan terbaru dari Afiq Muiz kita.
Melalui Twitter beliau petang ini, Afiq Muiz seakan mengiyakan dakwaan yang beliau membuang ibu kandung sendiri selepas menulis yang beliau lebih rela mati dari hidup sebegini.
“Saya rela mati dari hidup disumpah ibu kandung sendiri. Terima kasih kerana menjatuhkan anak kandung sendiri dan menfitnah dan menghina hamba Allah,” tulis Afiq Muiz sekitar 3.11 petang tadi.
Sahabat wanitanya, Eina Azman juga hari ini mengeluarkan kenyataan pedas mengatakan yang ibu Afiq Muiz mungkin kurang siuman selain mahu meneruskan niat untuk menyaman wanita itu di mahkamah.
“Eina tak tahu nak cakap. Kalau Eina cakap, nanti orang kata Eina kurang ajar pula. tapi Eina rasa, mak Afiq kurang siuman kot. Orang dah bagi notis tujuh hari pun, dia masih tidak takut sedangkan dia tak ada bukti. Dia masih nak lawan,” ujar Eina Azman.
Oh Tuhan.

Ini pula komen orang ramai tentang isu Afiq Muiz ni. Aku rasa walau pihak mana salah, Afiq masih tetap kena hormat keluarga dia mak dia. Aku setuju sangat dgn komen nombor satu tuh.









Kembalilah ke pangkal jalan sementara ada waktu masih sempat
kesiankan dkt mak kau
kau berkira soal duit sedangkan kau baru dapat rasa nikmat bekerja, duit
sedangkan pengorbanan mak kau selama ni kabur semata2 sebab individu lain
tak berkat hidup nanti

No comments:

Post a Comment